EFT for å slippe uønskede tanker.

Affirmasjoner.
25. oktober 2015
EFT når det føles som om du står på stedet hvil.
29. desember 2016

EFT for å slippe uønskede tanker.

Noen ganger virker det som om tankene tar fokus vekk fra viktigere oppgaver .

 Jeg får ofte spørsmål om hvordan vi kan bruke EFT for å bli kvitt de tankene som løper løpsk, du vet de tankene som tar bort fokus fra det som en virkelig ønsker eller trenger å ha fokus på i øyeblikket.

Derfor har jeg laget disse tre rundene med EFT hvor du banker lett på punktene mens du sier høyt utsagnene du finner her. Du kan fint lage dine egne setninger som er mer tilpasset deg mens du banker.

Før du starter så kjenn litt på hvilke følelser de uønskede tankene gir deg og tenk litt på hva du trenger og ønsker å sette fokus på. Jeg håper du har nytte av å bruke noen minutter på disse EFT rundene.

Her er punktene du banker på.

EFT for å bli kvitt stress tanker.

Karatepunktet: Selv om jeg har disse tankene som surrer rundt i mitt hode, aksepterer jeg meg selv fullt og helt. Jeg har disse tankene som surrer rundt i mitt hode og tar fokus fra viktigere ting. Selv om disse tankene surrer rundt og tar fokus fra viktigere saker, aksepterer jeg meg selv fullt og helt.

  • Toppen av hodet: Tanker som stresser, tanker som tar energi og fokus fra noe viktigere.
  • Øyebryn: Tanker som drifter og flyter , lager kaos og tar fokus fra viktigere ting.
  • Utsiden av øyet: Jeg har disse tanken som stresser meg, tanker som stjeler tid og tar fokus fra det jeg virkelig ønsker akkurat nå.
  • Under øyet: Slitsomme tanker som stresser og lager kaos i meg.
  • Under nese: Tar av min tid og energi.
  • Hake: Skaper stress og uro.
  • Kragebein: Jeg har andre ting jeg burde sette fokus på nå.
  • Under armen: Jeg har viktigere ting å gi min energi til nå.
  • Tommel: Jeg er sliten av disse tanke.
  • Pekefinger: Lei av dette fokuset som ikke er bra for meg.
  • Langfinger: Stressende tanker som flyter sin egen vei.
  • Lillefinger: Tjener ingen hensikt for meg akkurat nå.
  • PUST dypt og godt før neste runde:
  • Karatepunktet: Jeg er så sliten av disse tankene som drifter og flyter sin egen vei, jeg er så lei av det stresset som skapes i meg av disse tankene som gir meg dårlig samvittighet fordi jeg burde holde fokus på det som er viktigere for meg akkurat nå. Jeg er klar for å slippe disse tankene som ikke tjener meg i øyeblikket.
  • Toppen av hodet: Jeg åpner opp for å slippe disse tankene som ikke tjener meg.
  • Øyebryn: Jeg velger å stoppe tankene som flyter av sted og skape tanker som tjener meg mer akkurat nå.
  • Utsiden av øyet: Jeg setter fokus på de tankene jeg trenger og som er gode for meg nå.
  • Under øyet: Gir slipp på stress tanker.
  • Under nese: Gir slipp på tankene som ikke tjener meg nå.
  • Hake: Jeg gir slipp på disse tankene som hindrer meg i viktigere saker.
  • Kragebein: Jeg gir slipp på stress og uro tankene.
  • Under armen: De får lov å hvile litt nå, fordi jeg trenger andre tanker, kreative gode løsningstanker, tanker som er gode for meg.
  • PUST dypt og godt før neste runde:
  • Karatepunktet: Nå er jeg klar for å skape tanker som jeg har mer bruk for i øyeblikket.
  • Toppen av hodet: Positive, gode, kreative, løsningsorienterte, snille, gode tanker som gir meg det jeg trenger.
  • Øyebryn: Nå er jeg klar for å skape rolige gode fokus tanker.
  • Utsiden av øyet: Jeg setter fokus på det som er riktig og viktig for meg nå.
  • Under øyet: Gode harmoniske, frie tanker som hjelper meg til gode følelser.
  • Under nese: Mine tanker er mine tanker som tjener meg bedre enn før.
  • Hake: Jeg skaper tanker som er nyttige og gode for meg.
  • Kragebein: Tanker som gir meg indre ro og glede.
  • Under armen: Jeg er sjef over mine tanker, derfor er mine tanker nå gode for meg.
  • Tommel: Jeg har fokus på mine gode tanker som tjener meg.
  • Pekefinger: Rolige gode tanker som gir meg energi og glede.
  • Langfinger: Gode tanker som driver meg inn i gode følelser er mitt valg.
  • Lillefinger: Jeg velger tanker som er gode for meg.
  • PUST.

 

Beste hilsen
Lisbeth Mikalsen
Oslo Hypnoterapi

 

 

Tilbakemelding:

Gjennom disse metodene med Lisbeth fikk jeg snudd nervøsiteten og uroen til trygghet, selvtillit og ro. Jeg er glad jeg fikk sjansen til å lære dette og ser nå hvordan jeg kan bruke det på det meste i livet. Alle burde kunne dette.
Hilde Andersen.

Øvelsene og teknikkene fikk meg til å bli mer bevisst på sperrene og hva det er som hindrer meg. Gjennom effektive metoder fikk jeg motivasjon og styrke. Takk til Lisbeth i Oslo Hypnoterapi.
Wenche-Lill Due Iversen.

blogg3

Ingen produkter

Facebook

X